Díj #1

Első díjamért hatalmas köszönet illeti Szemy-t, nagyon hálás vagyok érte! :)
 
10 dolog magamról:
  • Zeneőrült vagyok
  • Minden vágyam, hogy visszamehessek az időben egészen a '70-es vagy a '80-as évekig
  • Hanyag vagyok, és sokszor kihagy az emlékezetem is
  • Mindenem az egyetlen, megismételhetetlen, ócska elektromos gitárom♥
  • Az evés a hobbim, mégis 42 kilós vagyok a tizenöt évemmel és a 170 centimmel
  • A Guns N' Roses az életem szerves része
  • Rengeteget tudok beszélni és nevetni
  • Kevés dolog van, amit tényleg komolyan veszek, de azokat nagyon. Ilyen a zene.
  • Az emberek szerint szimplán hülye vagyok, csak mert minden nap integetek a suli előtti saroknál az autósoknak, hogy jobb kedvük legyen, és mert a farmerdzsekim nyakára rávarrtam egy virágos szövetet, mert már majdnem széfoszlott. És mert mindenen képes vagyok röhögni.
  • tumblrtumblrtumblrtumblr



10 válasz:
  1. Ha válaszhatnál egy kort, amelyben élhetsz, melyik lenne az?
    Egyértelműen a '70-es vagy a '80-as évek.
  2. Ha történelmi személy lennél, ki volnál?
    Attól függ, milyen történelem. Ha rocktörténelem, szívesen lennék Joan Jett, vagy Debbie Harry, ha meg egyetemes történelem, akkor... Akkor semelyik történelmi személy helyében nem lennék.
  3. Mi az abszolút tabu számodra egy könyvben?
    Nálam nincs abszolút tabu. Komolyan.
  4. Ha elutaznál valahová, hajót vagy repülőt választanál szállítóeszköznek?
    Egyiket sem csípem, nem véletlenül. De mivel a végtelen tengerek és óceánok jobban megrémítenek, mint a magsság (pedig halál tériszonyos vagyok), inkább a repülőt választanám.
  5. Mi az, amire soha senki nem tudna rávenni?
    Rengeteg ilyen dolog van. Persze az olyan alapvető dolgok is ide számítanak, mint állatot vagy embert ölni (sosem lennék rá képes, embert is csak akkor, ha más embereket védenék meg ezzel, például katonaként), ezen kívül pedig semmi pénzért nem tudnám összetörni a gitáromat. Egyszerűen képtelen lennék rá.
  6. Szeretsz túrázni?
    Bahh. Nem. Sosem vonzott a természet csodálása, a hosszú, unalmas séta és a barangolás. Nagyvárosi gyerek vagyok, nem is csoda.
  7. Mit tartasz fontosabbnak a vérbeli köteléket vagy az érzelmi köteléket?
    Az érzelmi köteléket.
  8. Mi az a hely (város, természeti egység), amit az életed során mindenképp meg szeretnél nézni?
    Los Angeles és a Sunset Strip és a CBGB New Yorkban. Bármi áron.
  9. Mi a kedvenc ihletszerző eszközöd?
    A zene mindig, minden körülmények között ihletet ad.
  10. Novella vagy regénypárti vagy?
    Regény, egyértelműen. Nem mintha szenvedélyem lenne az olvasás, mert nem az, de egy jó regényt mindig szívesen forgatok a kezemben.
10 kérdés:
  1. Van olyan sport, amiért rajongasz?
  2. Ha lehetőséged lenne rá, visszautaznál az időben bármilyen korba?
  3. Van bármilyen függőséged (például sorozat, zene, film, stb.)?
  4. Mi az a három kulcsszó, amivel le tudnád írni magad?
  5. Általában érdekel más emberek rólad alkotott véleménye?
  6. Van olyan hely, amit mindenképp meg szeretnél látogatni az életed során?
  7. Mi a legnagyobb álmod, amiről úgy gondolod, hogy be is teljesülhet?
  8. Városban vagy vidéken érzed jobban magad?
  9. Van bármilyen fóbiád?
  10. Van olyan személy, akinek szívesen a bőrébe bújnál egyetlen napra?
Akiknek küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat, nagyon örülök neki! :)xx
    M.

    VálaszTörlés
  2. Drága, drága Rose,

    Köszönöm, örülök, hogy gondoltál rám, ez megtisztelő! ♥ Izgatottan várom már a következő fejezetet!

    Millió puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat! :) <3 :)

    Beth

    VálaszTörlés